ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ق.ظ

شهادت شهید گویای حقانیت اوست

شهادت شهید گویای حقانیت اوست
امام خمینی


شهادت علی خلیلی طلبه آمربه معروف

دوسال پیش بود که از خیابان میگذشت وبا دیدن منکر ساکت نماند و آنچنان که غیرت درخون پاکش میجوشید، یک تنه ایستاد تا فریاد کند واجب فراموش شده را  .همان که شعار سالار کربلاست و کجاست یاری کننده ای که...

ندایی که امتداد آن از روز ازل بوده تا ابد . راه تو ادامه دارد ای شهید...

۷ نظر ۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۲
مدیریت

امام خامنه‌ای : 
من سجده‌ی شکر به جا آوردم که شما با چادر روی سکو رفتید . 
مسئولین فدراسیون جودو : 
این کار شما، برای ما خیلی بد شده است ! 
خانم سمیه حیدری، اولین بانوی ایرانی مدال آور در رقابت های جهانی در رشته‌ جودو : 
موقع اهدای جوایز مسابقات آسیایی کره جنوبی، مسؤولان تشریفات کره جنوبی به من گفتند گرمکن بپوش و روی سکو برو. من همانجا گفتم چادرم را بیاورید. من با چادر روی سکو می روم. گفتند نه باید گرمکن بپوشید که من گفتم اصلا برای من مهم نیست روی سکو بروم یا نروم، مهم این است که با چادر روی سکو بروم 20 دقیقه ای طول کشید و در نهایت چون همه منتظر بودند و نگران که چه اتفاقی افتاده، گفتند که هر چی می خواهد به او بدهید که سریع برود روی سکو. البته در نهایت چادرم را آوردند و من با چادر رفتم روی سکو . 
وقتی از سکو پایین آمدم و رفتیم هتل، متوجه شدم در هتل جلسه ای تشکیل شده و آقای افشار زاده دبیر کمیته ملی المپیک به مسؤولین فدراسیون جودو اعتراض کردند که چرا فلانی با چادر روی سکو رفته است! مگر با چادر مسابقه داده! برای جمهوری اسلامی خیلی بد شده است ! 


این کار به ضرر ما شده است! بعد در اتاق را زدند و گفتند که این کار شما، برای ما خیلی بد شده است و فدراسیون جودو را زیر سؤال بردید! چرا این کار را کردید؟ من آن موقع خیلی ناراحت شدم و فقط به حضرت زینب سلام الله علیها گفتم من فقط به خاطر خودت و به عشق خودت با چادر رفتم روی سکو. چیزی که آن لحظه در ذهنم آمد همین بود. بعد از آن قرار شد در مراسم اختتامیه شرکت کنم که به من گفتند اگر قرار است با چادر بیایی اصلا شرکت نکن ! 
بعد از این اتفاق و قبل از برگشت خیلی ناراحت بودم و استرس داشتم. به گونه ای با من برخورد کرده بودند که من فکر می کردم خیلی اشتباه کردم. اما وقتی به ایران برگشتم، پدرم بابت این کار خیلی تشویقم کرد و من آن لحظه بود که خیالم یک مقدار راحت شد . 
تا اینکه از دفتر حضرت آقا با من تماس گرفتند و پیغام ایشان را به من رساندند و من این قدر هیجان زده شدم که از خوشحالی زیر سرم رفتم ! اصلا باورم نمی شد. بعد از آن به دیدار آقا رفتم و ایشان گفتند: خیلی کار خوبی کردید که با چادر روی سکو رفتید. باعث افتخار مملکت ایران هستید. من سجده شکر به جا آوردم که شما با چادر روی سکو رفتید.

۳ نظر ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۹
مدیریت
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

تامین محتوای فرهنگی ستاد

راه اندازی فروشگاه ستاد با انواع مدل  های  حجاب و عفاف .از قبیل انواع مقنعه ، هد ، ساق دست و شال و روسری  و تهیه ی پکیج فروشگاهی جهت برپایی نمایشگاه درمدارس وطبقه بندی کتب جمع آوری شده در ستاد . 

۱ نظر ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۲۰
مدیریت
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

تشکیل گروه سرود

تشکیل گروه سرود از تاریخ 20تیر ماه جاری باشرکت سی نفر ازنوجوانان و ضبط استدیویی کار جهت اجرای سرود حجاب درمراسم و همایش ها : تشکیل گروه سرود با شرکت دانش آموختگان قرآنی موسسه ثقلین .این دوره‌ی آموزشی که طی یک ماه برگزار شد با محتوای آموزشی مبانی اخلاقی در حیطه حجاب و عفاف و سرود درهمین رابطه باکیفیت مطلوبی جهت اجرا درمحافل آماده شد. شرکت گروه حنانه در مراسم جشن ولادت کریم اهل بیت و اقع در پارک کوهستان با جمعیت چند هزارنفره با استقبال بی نظیری روبرو بود. اجرا در افتتاحیه مسابقات ورزشی  دختران نیروی انتظامی و جشن میلاد امام علی النقی (ع) و همایش مروه شربینی ادامه‌ی فعالیت این گروه تاکنون میباشد.

۰ نظر ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۹
مدیریت

باهمکاری دبستان دخترانه حضرت سیدالشهدا(ع) واحد پاسداران نمایشگاهی درماه آذر برگزار و تعداد سیصد نفر بازدید کننده را به خود اختصاص داد که استقبال بسیارخوبی از این طرح بعمل آمد. این طرح که با حمایت و سرپرستی ستاد جهت استفاده هرچه بهتراز محصولات افتتاح شد در سطوح مختلف مورد استقبال عموم قرار گرفت. از برنامه‌های جنبی نمایشگاه. دلنوشته حجاب و عفاف در قالب انشاء بین دانش آموزان بود که به بهترین ها جوایزی اهدا گردید. 

۰ نظر ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۸
مدیریت
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ب.ظ

برپایی همایش بزرگ "ساتر بهشتی "

برپایی همایش بزرگ "ساتر بهشتی" درجمع کلیه معاونین و مربیان و مشاورین مدارس ناحیه 2 استان یزد.

دعوت از سخنران مطرح کشوری جناب آقای دکتر کردی در جمع فرهنگیان درماه دی با موضوع آموزش روشهای خلاق درتربیت. 

۰ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۷
مدیریت
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ

برپایی جشن بزرگ پیام آوران شادی

برپایی جشن بزرگ پیام آوران شادی در سطح دبستان حضرت سید الشهداء واحد پاسداران درخجسته ایام هفته وحدت در ماه دی با محتوای سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و اجرای برنامه های آموزشی، این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با ستاد مردمی عفاف و حجاب و مبانی و اهداف پوشش درمحیطی شاد و جذاب راه اندازی و مورد استقبال ویژه قرار گرفت.

۱ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۶
مدیریت
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

برپایی جلسات با مسئولین آموزش و پرورش

برپایی جلسات با مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو استان و رایزنی  جهت اجرای برنامه ها درسطح مدارس و همچنین جلسات آموزشی و ضمن خدمت درعرصه عفاف حجاب برای  مسئولین مدارس

۰ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۵
مدیریت

اعزام تیم های دونفره جهت تذکر به فروشگاهها یی که از نظر دکور از چینش خوبی برخوردار نیست.

۰ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۴
مدیریت
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ

برپایی نمایشگاه حجاب در دانشکده علم و هنر

برپایی نمایشگاه حجاب در دانشکده علم و هنر با فعالیت اعضاء فعال ستاد  با نام ساتر بهشتی وبرپایی نمایشگاه محصولات حجاب، غرفه های پرسش و پاسخ  به شبهات حجاب، نقد و آسیب شناسی پوشش‌های وارداتی درمقوله  مد و مد گرایی ...

 

۰ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۳
مدیریت