ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ

افتتاح رسمی طرح ریحانه النبی در مدارس ارومیه

طی مراسمی که صبح امروز در دبستان نیلوفر شهر ارومیه برگزار شد، طرح ریحانه النبی به صورت رسمی فعالیت خود را در 10 مدرسه این شهر آغازکرد.

خانم شهبازپور، مسئول اموربانوان شعبه ارومیه اظهار داشت: طرح مدارس مرکز حجاب ریحانه النبی که با هدف ترویج حجاب، در مدارس ابتدایی دخترانه اجرا می شود، برای هفتمین سال متوالی در شهر ارومیه و در ۱۰ مدرسه ابتدایی اجرا خواهد شد. 

۱ نظر ۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۰
الهام فروزان

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف استان اصفهان گفت: تغیر ذائقه مردم در عفاف و حجاب هدف و تاکتیک نخست دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی است.

به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد زارعان ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: از جمله مسائلی که از سال گذشته در این معاونت در حال پیگیری است، بحث متحدالشکل کردن البسه کارکنان ادارات و اصناف است.

۰ نظر ۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۷
الهام فروزان
دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ق.ظ

همایش تاج بندگی با موضوع عفاف و حجاب

همایش عفاف و حجاب با عنوان تاج بندگی امروز با حضور جمع کثیری از بانوان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

به نقل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، سیده آذر موسوی، مسؤول امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در این همایش که در مجتمع فجر این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمع کثیری از اقشار مختلف بانوان سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف استان به شمار می‌رود.

۰ نظر ۱۹ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۵
الهام فروزان

حجاب نیوز ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه اندیشه سیاسی اسلام با اشاره به اهداف قیام عاشورا تحقق کرامت زنان را در پرتو حجاب دانست و گفت: بدحجابی و بی‌حجابی بیماری عصر جدید و منشأ بسیاری از مشکلات روحی و روانی همچون سست شدن خانواده‌ها و اضطراب‌ها در جامعه است که بانوان باید از زنان و دختران امام حسین(ع) در جریان قیام عاشورا درس بگیرند.

حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه اندیشه سیاسی اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حجاب، تمام صحنه های عاشورا را سراسر درس وعبرت دانست و اظهار داشت: یکی از این درس‌ها و عبرت‌ها که میتواند به طور مستقیم سرلوحه برنامه زندگی ما باشد کرامت زنان در پرتو آموزه‌های قیام امام حسین(ع) است. 

۰ نظر ۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۲
الهام فروزان

فرمانده انتظامی ایلام: به یقین امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه حرکت حسینی بوده و این دو اصل ارتقاء دهنده شور حسینی به شعور حسینی است.

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایشان، فرماندهی انتظامی استان ایلام به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسمات برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

۰ نظر ۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۲۷
الهام فروزان

به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اسلام لباس و پوشش را به‌عنوان موهبتی الهی برمی‌شمارد و با در نظر گرفتن چارچوبی متعادل و با آزادی زنان در تمامی عرصه‌های زندگی امر حجاب را واجب شمرده و با توجه به فلسفه واقعی آن بدون ایجاد هیچ‌گونه محدودیتی زن را از قرار گرفتن در معرض خطرات ظاهری و باطنی محفوظ می‌دارد.

۰ نظر ۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۴
الهام فروزان
شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ

احکام حجاب و پوشش در مکتب امام حسین

حجاب نیوز ـ  استاد احکام حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت حجاب و پوشش در مکتب امام حسین(ع) گفت: لباس‌های تنگ و بدن نما اشکال دارد و مناسب شیعیان و عزادارن سیدالشهدا(ع) نیست چنان که امام حسین(ع) در روز عاشورا لباس کهنه‌ای طلب کردند که دشمن در آن طمع نکند و بعد که لباس تنگ و کوتاهی به ایشان دادند فرمودند «نه این لباس خوارشدگان و ذلیل شدگان است.»

۱ نظر ۱۷ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۶
الهام فروزان
جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

حجاب سنگر دفاع از ارزش‌ها است

حجاب نیوز ـ استاد حوزه علمیه قم، حجاب و پوشش را از مهمترین ارزش‌‌های اجتماعی در جامعه خواند و گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر با روش‌های مختلف بیانی، تصویری و... صورت بگیرد؛ در زنده نگه داشتن گرایش‌های فطری و ارزش‌ها در جامعه مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام مرتضی خسروی، استاد حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری حجاب، قیام امام حسین(ع) را ترویج ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: عاشورا تابلوی از رویارویی فضایل و رذایل است که جبهه حق در میان هجوم دشمنان بر حفظ حجاب، عفاف و کرامتش اصرار می‌ورزید.
 

۰ نظر ۱۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۲
الهام فروزان
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ق.ظ

سومین جشنواره گلپوشان برگزار شد

به گزارش یاران سبز؛ سومین جشنواره گلپوشان، به همّت مؤسسه فرهنگی هنری یاران سبز موعود عج در شهر رشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی دبیر برگزاری این جشنواره در باب برگزاری این برنامه اعلام داشت: جشنواره یک روزه گل پوشان با هدف ترویج و تثبیت فرهنگ عفاف و حجاب، ویژه دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی بوده و حدود 100 دانش آموز ممتاز مدارس سطح شهر رشت در این برنامه حضور پیدا نمودند.

۰ نظر ۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۳:۱۱
مدیریت

به نقل از نصر تی وی ؛  یک میلیون زن غیر مسلمان در امریکا در حمایت از شیما العوضی، یک مهاجر عراقی که در ماه مارس به طور وحشیانه‌ در خانه اش به قتل رسید، حجاب می گذارند.

بسیاری از زنان غیرمسلمان در امریکا تصاویری از خود را که در آن‌ها روسری بر سر دارند، بر روی صفحه "یک میلیون حجاب برای شیما العوضی" که اخیرا در وب سایت فیس بوک ایجاد شده، بارگذاری کرده اند.
۱ نظر ۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۳:۰۳
مدیریت