ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

"گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد" زیر نظر موسسه آوای عرشیان یزد به شماره ثبت ۵۵۴ ، در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت خود را از سال 1387 شروع نموده است.

«آشنایی کلی با برخی اقدامات گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد»

ارائه طرح ثبت ملی چادر بعنوان نماد ملی زنان ایران و پیشنهاد ثبت آن توسط رئیس جمهور

غرفه حجاب و کودک باغ دولت آباد: در این طرح که با استقبال بی نظیر مسافران نوروزی 91 روبرو شد ، با اهداء جوایز به نقاشی هایی با موضوع حجاب به کودکان ، ارائه بسته های مختلف فرهنگی ، گرفتن عکس یادگاری با چادر، توزیع بادکنک هایی با جملاتی در مورد حجاب به کودکان و برگزاری مسابقات گوناگون در جهت نهادینه شدن موضوع حجاب به عنوان هنجار اجتماعی برای کودکان انجام گرفت .

طرح عفاف و حجاب مسجد جامع یزد: در راستای فرهنگ سازی حجاب ، برای سومین سال متوالی طرح عفاف و حجاب مسجد جامع در تعطیلات نوروز اجرا شد . در این طرح چادرهای سفید و تمیز جهت حفظ پوشش در محل مسجد در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت .

پیگیری و مصوب شدن هفته حجاب برای اولین بار در یزد: با پیگیری ستاد عفاف و حجاب ، روزهای هفته حجاب با تصویب کارگروه زنان استانداری یزد به ترتیب با عناوین   ۱-حجاب و عبودیت ۲-حجاب و خانواده ۳-حجاب و مردان  ۴-حجاب و ملّیت  ۵-حجاب و آرامش ۶-حجاب و اقتصاد   ۷-حجاب و امنیت ، نامگذاری شد .

راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب در استان یزد: در این کتابخانه بیش از 100 عنوان کتاب با محوریت موضوع “عفاف و حجاب” جهت استفاده علاقمندان و محققین محترم وجود دارد.

 

   

نظرات  (۲)

سلام بر شما

http://hijab.hayatebartar.ir/

پاسخ:
سلام
خوش آمدید!
ممنون از معرفی سایت.
سلام و خدا قوت به شما که تلاشی وقف ناپذیر در راه دین و اسلام دارید. ای کاش می توانستید آهنگ بی کلام سرود حجاب را هم برای ما می فرستادید تا ما هم که در محله ای که فقر فرهنگی بیداد می کند سرودی در مسجد برپا کنیم تابه لطف خداوند عنایتی شود و در دل سیاهمان نور الهی بتابد. خدایی اگرامکان دارد این لطف را در حق ما بنمائید تا ما هم بتوانیم گامی فرهنگی در سطح شهرستان برداریم.
یا زینب (س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">