ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد از عضویت 700 بانوی یزد در ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد خبر داد.

ناهید یاوری با اشاره به اینکه این ستاد از سال ۱۳۸۷ با هدف ترویج فرهنگ حجاب و معرفی چادر به عنوان نماد ملی زن ایرانی راه اندازی شده است، اظهار داشت: این ستاد با همکاری ارگان های مختلف گام های موثری در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ حجاب برداشته است. 
وی بیان کرد: تمامی اقدامات انجام شده در این ستاد فرهنگی است و تلاش شده تا در اماکن مختلف و پرتردد با شیوه های جدید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداخته شود. 

یاوری عنوان کرد: یکی از بهترین و تاثیرگذارترین اقدامات این ستاد، شرکت در طرح های نوروزی و حضور در اماکن گردشگری و اهدای چادر به بانوان به ویژه کودکان بوده است که این طرح به شکل ویژه در مسجد جامع یزد برگزار شد. 

سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد ادامه داد: این ستاد با اصناف یزد نیز همکاری های خوبی داشته و واحدهای صنفی که با این ستاد در راستای ساماندهی مانکن ها و شیوه چیدمان مغازه ها همکاری داشته اند، مورد تقدیر واقع شده اند. 

یاوری با اشاره به اینکه همایش عفاف و حجاب در دهم اسفندماه جاری در دانشکده علم و هنر یزد برگزار می شود،‌ از همکاری و مشارکت ستاد عفاف و حجاب در برپایی این نمایشگاه خبر داد. 

وی همچنین از برپایی همایش منطقه ای عفاف و حجاب در دانشکده سما یزد خبر داد و یادآور شد: ستاد مردمی عفاف و حجاب در این همایش نیز با ارائه طرح های مختلف و اجرای برنامه، مشارکت می کند. 

یاوری خاطرنشان کرد: این ستاد امسال نیز در طرح نوروزی عفاف و حجاب شرکت می کند و در مسجد جامع با ارائه طرحی جدید، به ترویج این فرهنگ میان گردشگران نوروزی خواهد پرداخت. 

وی همچنین از ایجاد و برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات حجاب در مدارس استان یزد خبر داد و افزود: این نمایشگاه ها با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان نوجوان مواجه شده است. 

یاوری، برپایی همایش بزرگداشت مروه شروینی، شهیده راه عفاف و حجاب، تشکیل گروه سرود دانش آموزی حجاب، برپایی همایش های مختلف در سطح شهر، ساخت کلیپ با رویکرد عفاف و حجاب و ... را از دیگر برنامه های اجرا شده یا در دست اجرا از سوی این ستاد مردمی اعلام کرد. 

۹۲/۱۲/۱۱
الهام فروزان

نظرات  (۲)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۱ سید ابوالفضل فاطمی
سلام
لطفا سایت شهدای شهر ورزنه را به آدرس www.sh-v.ir لینک دهید.
سلام عالیست به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">