ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

حسین هژبری در پاسخ به این پرسش که آیا برای عفاف و حجاب سند ویژه ای تهیه شده است؟ اظهار کرد: بررسی هایی که در استان ها انجام شده نشان می دهد خود ادارات کل آموزش و پرورش، مناطق و نواحی برای عفاف و حجاب برنامه هایی دارند. 

وی با بیان اینکه در کار جدید به دنبال آن هستیم تا با استفاده از تجربیات تمام استانها یک برنامه جامعی از عفاف و حجاب را تعریف کنیم که این موضوع در مراحل پایانی هم قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وارد هر مدرسه ای که می شویم یک الگو و نمونه ای با سبک پوشش و رعایت موازین را طراحی و اجرا می کنند. 

هژبری همچنین به تهیه و آماده شدن یک منشور عفاف و حجاب برای فرهنگیان و دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: به نظر من این منشور دل نوشته های خود آنها است و از حوزه قلب و اندیشه آنها در موضوع عفاف و حجاب برمی خیزد. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: در هر مدرسه ای دانش آموزان و هم فرهنگیان این منشور را مطالعه کرده و تایید و امضا می کنند که یک میثاق و وفاق می شود. 

هژبری در پاسخ به این پرسش که آیا این منشور اسم خاصی دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع تحت عنوان منشور عفاف و حجاب آماده می شود که ممکن است بعدا اسم خاصی برای آن در نظر گرفته شود.

۹۳/۱۲/۰۶
مدیریت

نظرات  (۱)

ههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">