ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

حسن شریعت‌نژاد، معاون سیاسی ـ امنیتی استان لرستان در کارگروه فرهنگی عفاف و حجاب استان لرستان‌، با بیان این‌که گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه مستلزم همکاری مردم با دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: بر همین اساس و با توجه به این‌که خانواده‌ها حساسیت و توجه ویژه‌ای نسبت به این مسائل دارند، شاهد کاهش چشمگیر مسائل و مشکلاتی هستیم که در سال‌های قبل جامعه با آنها درگیر بود. 

وی با اشاره به این‌که پذیرش اصل عفاف به‌معنای مصونیت و حفظ آرامش و امنیت خانواده‌ها در جامعه، مهم‌ترین عامل برای افراد و جامعه است، مقوله عفاف نسبت به حجاب گستردگی بسیاری در جامعه دارد، گفت: مقوله عفاف دربرگیرنده بسیاری از رفتارها، حرکات و اقدامات انسان در سطح جامعه است که یکی از ثمرات و موارد ملموس آن همان بحث حجاب و پوشش است. 

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان افزود: انجام کارهای فرهنگی از جمله موضوع حجاب و عفاف به صرف صدور بخشنامه و دستورالعمل نتیجه‌بخش نیست، بلکه لازمه آن کار فرهنگی، انجام فعالیت‌های مناسب و کارآمد در این عرصه با همکاری همه دستگاه‌های مسئول است. 

وی، خواستار همراهی و همکاری بیشتر دستگاه‌های مسئول از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و حتی نیروهای ‌انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و تبلیغات اسلامی به‌منظور تهیه و تدوین یک مجموعه کامل کارشناسی و عملی در زمینه عفاف و حجاب شد. 

در این نشست مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را ارائه کردند. 

۹۳/۱۲/۰۸
مدیریت

نظرات  (۱)

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۰ صدای ایران

سلام سایت زیباوپرمحتوایی داردید امیدوارم موفق باشید.مشتاقم باهاتون تبادل لینک داشته باشم تا بتونیم با همکاری همدیگر بازدیدکننده های زیادی رو متوجه مطالب هر دو سایت کنیم.لطفا ما رو با لینک و عنوان زیر لینک کنید و اطلاع بدید تا شما رو چگونه لینک کنیم.ممنون.

http://voiceofiran.blog.ir/

صدای ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">