ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ق.ظ

از دانشجویان آمر به معروف حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام قربان جلال در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف از چند بعد اجتماعی و مذهبی و همچنین باتوجه به فضای حاکم بر جامعه در این برهه از زمان یک موضوع سیاسی نیز به شمار می رود، گفت: یکی از حربه های دشمنان اسلام و نظام، رواج بی عفتی و بدحجابی در جامعه است و بهترین ابزار آن همین مقوله پوشش افراد در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در امر اجرای مسائل فرهنگی و مقوله حجاب باید همه متولیان امر، به یک اتفاق نظر برسند، بیان داشت: ما در امر بدحجابی در دانشگاه نگاه حصری به بدحجابان و افرادی که مصادیق حجاب را رعایت نمی کنند، نداریم؛ بلکه ما دانشجویان را فرزندان خود می دانیم و قصد داریم برای آنان فضای امن فکری برای تحصیل فراهم کنیم و از ایجاد چالش های فکری و حاشیه برای آنها جلوگیری کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان در ادامه افزود: در دانشگاه نگاه ما سالم سازی فضای فکری و عمومی برای دانشجویان است که به تحصیل بپردازند.

حجت الاسلام جلال با اشاره به اینکه طی چند مرحله با دانشجویان خاطی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی در دانشگاه اگر دانشجویی به قوانین حجاب و عفاف نپردازد، با فراخوان آنها و مشاوره های فردی و گروهی سعی در تذکر و راهنمایی آنان داریم.


وی در رابطه با «امربه معروف و نهی از منکر» در دانشگاه گفت: برای مقابله با مصادیق بدحجابی و مواردی از این دست، شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است و در این گروه از حضور دانشجویان به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر در دانشگاه بهره می بریم و از فعالیت آنان حمایت می کنیم.

۹۳/۱۲/۱۰
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">