ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

روح الله معافی در همایش «عفاف و حجاب در خون جوانان ایران» در مجتمع فرهنگی- هنری حر قائم شهر با اشاره به اینکه متولیان اصلی فرهنگی باید تفکر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را دغدغه اصلی خود بدانند، بیان داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب صرفا با سخنرانی ها و همایش ها محقق نمی شود. 

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید بدانیم که عفاف و حجاب صرفا مختص بانوان نبوده و آقایان هم در این بخش دخیل هستند، افزود: پوشش اسلامی در بانوان و کنترل نگاه در مردان باید در عفاف و حجاب دیده شود. 

معاون سابق فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران عفاف را بر حجاب مقدم دانست و با بیان اینکه جوانان مدیران آینده این نظام هستند از آنان خواست نسبت به عفاف و حجاب دغدغه و دل مشغولی داشته باشند. 

معافی تصریح کرد: دغدغه جوانان نسبت به عفاف و حجاب باید بیشتر شده و درک واقعی نسبت به این مقوله باید به صورت فرهنگ برای جوانان درآید. 

وی جوانان را موتور متحرک جامعه خواند و بیان داشت: فرهنگ جامعه را می سازد و از اینکه در جامعه امروزی اقتصاد جای فرهنگ را گرفته احساس نگرانی می کنیم. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران افزود: مولفه های عفاف و حجاب باید در قالب هنر برای جوانان ارائه و هنرمندان به دنبال خلق سوژه های مناسب هنری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشند. 

معافی با اعلام اینکه سعادت جامعه اسلامی در گرو زنان عفیف و پاکدامن است، گفت: متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است. 

وی به نتایج و آثار بد ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: براساس احادیث در صورت ترک این مهم بدخواهان بر جامعه مسلط می‌شوند. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: بدلیل کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تظاهر به روزه خواری نگران کننده شده است، دشمن از راه های متفاوت در صدد خدشه وارد کردن بر امر به معروف هستند. 

معافی با اعلام اینکه امنیت روانی جامعه در گرو عفت همگانی است، بیان داشت: همه نسبت به موضوع عفاف و حجاب مسئول هستیم. 

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری باید برای جوانان بیشتر تبیین شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی در ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی نباید کم کاری کنند. 

۹۳/۱۲/۱۱
مدیریت

نظرات  (۱)

۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۷ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
بانوی ﺧﻮﺑﻢ.....

ﺟﻨﺲ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺣﯿﺎ ﺧﻠﻖ ﺷﺪه است

ﺣﯿﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﯼ ﺗﻮﺳﺖ

بر ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺍﺕ،ﻧﺴﺘﻌﻠﯿﻖ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﻋﺸــﻖ ﺭﺍ

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ "ﺍﺣﺮﺍﻡ ﺳﯿﺎﻩ" ﺭﺍ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﯽ ﻭ
ﺣﺞ ﺷﮑﻮﻫﻤﻨﺪ ﺣﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﯽ ﺍﻭﺭﯼ
ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻃﻮﺍﻑ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺻﻔﻮﻑ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻭ
ﻣﺘﺒﺮﮎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﺎﻝ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ
ﺗﺎﺭﻭﭘﻮﺩ ﺣﺮﯾﻢ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺍﺕ
و
ﺗﻮ ...مقبول ﺗﺮﯾﻦ "ﺣﺎﺟﯿﻪ " ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺴتی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">