ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

فرماندار علی آباد کتول فرهنگ عفاف و حجاب را یکی از موضوعات راهبردی نظام دانست و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه همه اقشار و دستگاههای متولی است که باید به آن اهتمام بورزیم.
به گزارش پایگاه خبری حجاب، احمد تجری، فرماندار علی آباد کتول،در گفتگو شبستان، گفت: بنیان خانواده را زنان مدیریت می کنند و تربیت عمده و اصلی و هدایت فرزندان بر عهده مادران است.

وی با اشاره به جنگ نرمی که امروز دشمنان در پیش گرفته اند افزود: خانواده ها و زنان و دختران و جوانان هدف اصلی این هجمه های فرهنگی هستند لذا باید همواره هوشیار باشیم تا در میان این هجمه ها به جامعه ما آسیب نرسد.

تجری تاکید کرد: ما می توانیم با تاسی از الگوهای زیبا و موفق و بزرگی که در فرهنگ اسلامی ایرانی و در تاریخ اسلام همانند حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیه) و حضرت زینب کبری (سلام الله علیه) داریم در مقابل دسیسه های بیگانگان استوار بمانیم.

فرماندار علی آباد کتول همچنین خاطر نشان کرد: در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان، پیروی از این اسوه های صبر و مقاومت و الگوهای حجاب و عفاف و با کار فرهنگی مداوم و مستمر می توانیم جوانان و زنان جامعه را در مقابل این آسیبهایی که از طریق فضای مجازی و ماهواره و اینترنت وارد می شود واکسینه کنیم.

وی یادآوری کرد : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و عمل به شعائر ، احادیث و ابعاد غنی این فرهنگ اسلامی، وظیفه همه اقشار مردم بویژه دستگاههای اجرایی متولی این امر مهم است.

تجری همچنین اظهارداشت:همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنیم ، زیرا فرهنگ عفاف و حجاب یکی از موضوعات راهبردی نظام بوده وبی تفاوتی نسبت به این موضوع مهم ممکن است چالشهایی را به همراه داشته باشد.

فرماندار علی آباد کتول تصریح کرد: پوشش و حجاب، نه تنها باعث سلامت اخلاقی جامعه و پایبندی به هنجارهای دینی می‌شود، بلکه زمینه بروز و شکل‌گیری بزه‌کاریها را در جامعه به حداقل می‌رساند.
۹۴/۰۲/۱۴
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">