ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

طرح مردمی عفاف و حجاب «گل یاس» به طور گسترده برگزار می‌شود

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: اولین کارگاه آموزشی و مشورتی مربیان عفاف و حجاب را با عنوان طرح مردمی عفاف و حجاب «گل یاس» برگزار گردیده و این طرح در سال جدید به طور گسترده برای مقاطع سنی مختلف اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری حجاب، زهرا عباسی در گفت و گو با فارس گفت: طراحان جنگ نرم برای رسیدن به اهداف شوم خود از ابزارها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از مهمترین گروه‌های مخاطب تهدیدات نرم دشمن، دختران، زنان و خانواده‌های ایرانی هستند که برای تغییر ذائقه آنها از ابزارها و رسانه‌های مختلف دیداری ـ شنیداری و شبکه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی و... استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا، استفاده ابزاری از زنان و تضعیف بنیان خانواده می‌تواند زمینه مناسبی برای انجام سایر تحولاتی که مدنظر دشمن است فراهم کند.

این کارشناس امور زنان افزود: دشمن با تلاش و پیگیری‌های مختلف در جهت بی‌تفاوت کردن زنان نسبت به هنجارها و باورهای دینی و ملی و همچنین بیرون کشیدن زنان به بهانه‌های مختلف به سمت کلوپ‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گام‌هایی در راستای تحقق اهداف خود برداشته‌اند. در این راستا یکی از مهمترین مبناهایی که مورد هجمه‌ی تمام‌عیار قرار گرفته است فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از مهمترین سنگرهای حفظ زنان در مقابل تهاجمات فرهنگی و اجتماعی است.

عباسی خاطر نشان کرد: از این رو، برای مقابله با دشمن باید از همان راهی که آنان وارد شده‌اند استفاده کرد، بنابراین گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین نسل جوان و نوجوان بهترین شیوه مقابله با تهدیدات نرم است.

وی اظهار داشت: در همین راستا بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده اولین کارگاه آموزشی و مشورتی مربیان عفاف و حجاب را با عنوان طرح مردمی عفاف و حجاب «گل یاس» برگزار کرد. این طرح در سال جدید به طور گسترده برای مقاطع سنی مختلف اجرا می‌شود.
۹۴/۰۴/۱۹
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">