ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

بیش از ۵ هزار طلبه خواهر در فضای مجازی فعالیت می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور درباره ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران گفت: بیش از ۵۰ هزار خواهر فعال در فضای مجازی داریم که از اسلام، حجاب و عفاف، پاکی و تعالیم نورانی اسلام در فضای مجازی دفاع می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیش از ظهر امروز در کانون امام خمینی(ره) برازجان گفت: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسعه و تأسیس حوزه‌های علمیه است، ما تا قبل از پیروزی انقلاب کمتر از انگشتان دو دست حوزه‌های علمیه خواهران در ایران اسلامی داشتیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: آیت‌الله مشهدی، پیرمردی که تقریباً همه عمرش را صرف حوزه‌های علمیه خواهران کرد و بیش از نیم‌قرن تلاش مستمر داشت و بخش زیادی از این برکات مربوط به این شخصیت نورانی است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تأکید کرد: حوزه‌های خواهران به سرعت گسترش پیدا کرد و توسعه حوزه‌های علمیه خواهران از اهداف استراتژیک نظام مقدس اسلامی شد.

وی اظهار کرد: ما امروز ۴۵۷ واحد آموزشی در سراسر کشور داریم و بیش از ۷۰ هزار خواهر مشغول به تحصیل و بیش از ۹۰ هزار خواهر فارغ‌التحصیل داریم که این یک خانواده بزرگی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور درباره ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران گفت: بیش از ۵۰ هزار خواهر فعال در فضای مجازی داریم که از اسلام، حجاب و عفاف، پاکی و تعالیم نورانی اسلام در فضای مجازی دفاع می‌کنند و این توفیق کمی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی اظهار داشت: بزرگ‌ترین تجمع وبلاگ دینی در حوزه‌های علمیه خواهران رقم خورده و این افتخاری برای شما خواهران طلبه است.

وی با بیان این‌که بیش از ۱۱۰۰ نفر مربی در سراسر کشور در عرصه خانواده و ازدواج در قالب طرح رحمت همکاری می‌کنند، گفت: بیش از سه هزار خواهر طلبه در آموزش و پرورش در عرصه اقامه نماز جماعت و تبلیغ فعالیت و ۱۲هزار خواهر طلبه در آموزش و پرورش نیز تدریس می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ حافظ کل، نیم جزء و یا ۱۰ جزء قرآن کریم داریم و اگر بخواهیم آمار یک جزء، دو جزء و سه جزء را هم حساب کنیم، آمار حافظان قرآن ما به بیش از ۱۰ هزار نفر می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان اینکه ۵۵۶ داور قرآنی داریم، گفت: چند هزار مربی قرآنی، ۳۵۷ هسته پژوهشی و بیش از ۷۰ کانون پژوهشی در کشور فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: در بسیاری از شهرهای کشور به ویژه در شهرهای کوچک حوزه‌های علمیه خواهران به یک‌قطب علمی و فرهنگی تبدیل شده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: در هر جایی که حوزه‌های علمیه هستند به ویژه حوزه‌های علمیه خواهران، ضریب امنیتی آن جا هم در بخش انتظامی و هم اطلاعاتی بالا رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی یادآور شد: ۶۷ تا از مدارس علمیه خواهران در مناطقی است که اقوام و مذاهب و فرق مشترک وجود دارد و حوزه‌های علمیه خواهران با یک هم‌زیستی عالمانه و علمی در آن مناطق مشغول به انجام وظیفه هستند.

وی گفت: استان بوشهر در آینده‌ای نزدیک رشد گسترده‌ای در استعدادها و تحصیلات تکمیلی در رشته‌های متعدد خواهند داشت و سطح ۳ که یک‌رشته در بوشهر دارد ما آماده‌ایم تا ۸ یا ۹ رشته ارتقا دهیم.
۹۴/۰۴/۲۶
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">