ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ب.ظ

تقدیر از مروجان حجاب در مدارس یزد

۴۵۰ دانش‌آموز یزدی برای حفظ پوشش چادر هم پیمان شدند

معلمان فعال در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس یزد در مراسمی‌ با حضور مسئولان استان تقدیر شدند.

 

به گزارش یزدبانو به نقل از به نقل از روابط عمومی‌ ستاد مردمی ‌عفاف و حجاب استان، معلمان و اعضای کادر آموزشی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه الزهرا(س) یزد که در زمینه ترویج و توسعه عفاف و حجاب در بین دانش‌آموزان فعالیت داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدایای، مورد تجلیل قرار گرفتند.

“سعید عبداللهی” مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد در این مراسم حجاب را مایه آرامش روانی برشمرد و از این که این آموزشگاه در زمینه فرهنگ‌سازی امر حجاب و استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر در بین دانش‌آموزان و نماد زن مسلمان ایرانی اقدام کرده است، تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فعالیت‌ها و اقدامات این آموزشگاه در توسعه فرهنگ حجاب و استفاده از پوشش چادر، به عنوان الگو برای سایر مدارس در دستور کار قرار گیرد.

“زهرا حاجی‌پور” از اعضای ستاد مردمی‌ عفاف و حجاب استان یزد هم در این مراسم با بیان ویژگی های یک دختر مسلمان ایرانی، به برشمردن ابعاد روحی و روانی استفاده از پوشش صحیح در اجتماعی برای دانش‌آموزان پرداخت.

گفتنی است، در این مراسم که “مجید جوادیان‌زاده” مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و “سیدحسن حسینی” دبیر ستاد مردمی ‌عفاف و حجاب استان نیز حضور داشتند،‌ ۴۵۰ دانش‌آموز دبیرستان الزهرا(س) با امضای عهدنامه‌ای هم پیمان شدند که همیشه از چادر به عنوان نماد ملی زن ایرانی استفاده کنند که از این رو با کمک خیران استان، ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید چادر برای این دانش‌آموزان هزینه شد.

برای دیدن همه‌ی تصاویر مراسم ادامه مطالب را دنبال کنید

۹۳/۰۲/۲۴
مدیریت

نظرات  (۵)

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۱ خادم الزینب س

یک کارت برای امام رضا ،مشهد . یک کارت برای امام زمان، مسجد جمکران . یک کارت برای حضرت معصومه،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . « چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر از شما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی .» حضرت زهرا آمده بود به خوابش ، درست قبل از عروسی!

منبع :کتاب ردانی پور از مجموعه کتاب های یادگاران

 

عروسی بدون گناه!

لطفا خاطره مراسم ازدواج بدون گناه خود را به آدرس 1shab1000shab@chmail.ir بفرستید تا دیگران آن را بخوانند یا از دوستانتان که چنین مراسمی داشته اند بخواهید که خاطراتشان را بفرستند یا وبلاگ 1shab1000shab.blog.ir  را با نام "1شب 1000شب" لینک بفرمایید تا در این حرکت سهیم باشید.

به امید عنایت حضرت ولی عصر (عج)

سلام
امیدوارم این توفیق الهی نصیبتون بشه
تشریف بیارین
منتظر شما هستیم 
یاعلی
همسنگران گرامی سلام علیکم
باافتخار در سامانه جامع عفاف و حجاب لینک شدید.
برای سهولت و تداوم ارتباط ما را در سایت خود لینک نمائید.
موفق باشید.

www.effat.ir
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۲ محمدمهدی باقری

با توجه به این که تعداد زیادی از نظرهای شما عزیزان گرامی برای دعوت سرباز صفر از بازدید یک مطلب وبتان می باشد ، سرباز صفر تصمیم گرفته است که با کمک و یاری و همکاری شما عزیزان وب نویس ، لینک و عنوان این مطالب ( که شما وب نویسان عزیز طی نظرات متعددی با دادن لینک به سرباز صفر معرفی می کنید )  را به همراه عنوان وب شما در قسمت مطالب دوستان قرار دهد تا عزیزان بیشتری بتوانند از مطالب شما عزیزان استفاده کنند.

لذا از شما وب نویسان عزیز می خواهیم مطالبتان را در نظرات به سرباز صفر معرفی کنید.

امیدوارم مرا در انجام این طرح یاری دهید.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم
ما را لینک کنید و خبرمان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">