ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به الزام شهرداری طی دو ماه برای ارائه لایحه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تصریح کرد: شهرداری امکانات مالی خوبی در اختیار دارد و باید آن را به خروجی فرهنگی نیز مبدل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به الزام شهرداری به ارائه لایحه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

وی به مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های گذشته که به منزله یک قانون وظایف دستگا‌ه‌ها و نهادها را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مشخص کرده است اشاره و تصریح کرد: سهم شهرداری تهران نیز در این میان مشخص شده است و آن‌ها از مسئولیت‌های خاصی در این زمینه برخوردار هستند.

وی یکی از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر را وضعیت حجاب برشمرد و گفت: این امر برای خانواده‌های متدین ایجاد نگرانی کرده است و شهرداری به عنوان نهادی که به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد باید جنبه‌ نیازهای فرهنگی آنان را نیز پاسخگو باشد.

شهرداری امکانات مالی خوبی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی، شهرداری تهران را از امکانات مالی خوبی برخوردار دانست و گفت: شهرداری باید ظرف مدت دو ماه طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خود را مبتنی بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

وی به تشکیل کمیته مشترک فرهنگی بین مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، قوه قضائیه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، دولت و صدا و سیما اشاره و عنوان کرد: در جلسات مشترک این کمیته تمامی اعضا بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با شیوه‌های ایجابی تأکید دارند و مقرر شده است یک قرارگاه فرهنگی با حضور رؤسای سازمان‌های اشاره شده تشکیل و سیاست‌های ایجابی در این زمینه پیگیری شود.

کمبود کارخانجات تولید چادر مشکی

وی از جمله مشکلات موجود در زمینه ترویج فرهنگ حجاب را نبود کارخانجات داخلی تولید چادر دانست و گفت: نبود این کارخانه در کشور و واردات چادر باعث بالا رفتن قیمت آن شده است. گرچه این امر ریشه تمام مشکلات بدحجابی در کشور ما نیست اما در این زمینه سهمی به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام ناصحی عدم وجود مدلینگ اسلامی در زمینه پوشش ایرانی ـ اسلامی را نیز معضل دیگری در زمینه ترویج فرهنگ حجاب دانست و گفت: جوانان نوگرا و تنوع طلب هستند و طراحان باید بتوانند این نیاز جوانان را در قالب‌های اسلامی رفع کنند.

۹۳/۰۷/۲۱
الهام فروزان

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۸ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
http://sarbaz0.blog.ir/
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۱ محمدرضا عباسپور
با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوست وبلاگ نویس عزیز ،
تیم فرهنگی ، ورزشی تفریحی اسنایپر مشهد از شما دعوت میکند تا از سایتشون دیدن کنید و نظرات سازنده خود را براشون ارسال کنید ....!!!


منتظرتون هستیم ....!!!
سلام
امیدوارم حجاب و عفاف را که فطرت ما می پسندد روزبه روز بیشتر از پیش ببینیم
ممنون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">