ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ

افتتاح رسمی طرح ریحانه النبی در مدارس ارومیه

طی مراسمی که صبح امروز در دبستان نیلوفر شهر ارومیه برگزار شد، طرح ریحانه النبی به صورت رسمی فعالیت خود را در 10 مدرسه این شهر آغازکرد.

خانم شهبازپور، مسئول اموربانوان شعبه ارومیه اظهار داشت: طرح مدارس مرکز حجاب ریحانه النبی که با هدف ترویج حجاب، در مدارس ابتدایی دخترانه اجرا می شود، برای هفتمین سال متوالی در شهر ارومیه و در ۱۰ مدرسه ابتدایی اجرا خواهد شد. 

وی در توضیح این طرح گفت: با هماهنگی هایی که با آموزش و پرورش صورت گرفته است مربیان آموزش دیده مرکز حجاب ریحانه النبی که از طلاب خواهر شهرستان هستند، وارد مدارس می شوند و بر اساس کتاب مروارید بهشتی به آموزش حجاب می پردازند. 

ایشان افزود: مربیان با حضور در مدارس علاوه بر آموزش علمی، خود بهترین الگوی عملی برای دانش آموزان خواهند بود و دختران را در این زمینه یاری خواهند کرد و نکته قابل تامل در این طرح چهره به چهره بودن تبلیغ حجاب و اختیاری بودن پوشش دانش آموزان است که توانسته است تاثیر بسیار زیادی در بین دانش آموزان داشته باشد. 

شهبازپور در توضیح مراسم افتتاحیه گفت: مراسمی که صبح امروز در مدرسه نیلوفر ارومیه برگزار شد، شروعی بود بر ورود مربیان به مدارس، و شروع به کار طرح ریحانه النبی، که علاوه بر مسئولین مرکز و جمعی از مربیان، آقایان رشیدی معاون پرورشی ناحیه یک، پرگاری مسئول اقامه نماز و نمایندگان محترم نماینده ولی فقیه و حوزه علمیه خواهران نیز در آن حضور داشتند. 

مسئول اموربانوان شعبه ارومیه در پایان سخنان خود اظهار داشت: طرح ریحانه النبی، برای هفتمین سال متوالی در ارومیه اجرا خواهد شد و ۲۱۰۰ دانش آموز را تحت پوشش برنامه های علمی فرهنگی و ورزشی خود قرار خواهد داد که ۱۵ مربی وظیفه اجرای آن را در ۱۰ مدرسه بر عهده خواهند داشت.

۹۳/۰۸/۲۰
الهام فروزان

نظرات  (۱)

سلام علیکم.

مطالب خوب و ارزنده ای دارید...

میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...

در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...

http://eghtesadmoghavematy.blog.ir

در صورت تمایل به تبادل لینک در نظرات اعلام فرمایید...

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">