ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

تصویب قانون احترام به حجاب در سراسر جهان

یکی از علمای مصر حفظ حجاب را ضروری خواند و خواستار تصویب قوانینی در راستای احترام به حجاب اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از رسا، شیخ علی جمعه از علمای الازهر مصر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی سی بر ضرورت اهتمام بر حفظ حجاب در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: حفظ حجاب از واجبات دین است و اگر مسلمانان به آن متلزم نباشند، مجازات خواهند شد.

۳ نظر ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۰
مدیریت

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه‌النبی(سلام الله علیها) مشهد گفت: همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی حافظان حجاب در شهر مشهد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از شبستان، جواد حسن‌زاده، (۱۳ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مرکز حجاب ریحانه النبی(سلام الله علیها) از سال ۱۳۸۴ توسط جمعی از محققان و مبلغان حوزه های علمیه قم و شهرستان ها، فعالیت خود را در زمینه گسترش فرهنگ حجاب آغاز کرد.

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۸
مدیریت
شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ

اجتماع دانش آموزان مشهدی در حمایت از عفاف و حجاب

۰ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۲
مدیریت
جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

آزادی که در حجاب است در بی‌حجابی نیست

ما در دینمان احکامی داریم و در کشورمان هم احکام دیگری داریم؛حجاب اجباری یکی از احکام حکومتی است و حکومت‌های معدودی در جهان هستند که حجاب را اجباری کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از دانشجو، مناظره دانشجویی با موضوع «حجاب؛ اجبار یا اختیار؟!» در دو گروه دو نفره به صورت موافق و مخالف حجاب اجباری، در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان برگزار شد.

۰ نظر ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۱
مدیریت
پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

راهپیمایی حافظان حجاب در قم برگزار شد

راهپیمایی بزرگ حافظان حجاب، با حضور ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش طرح حجاب مدارس ریحانة النبی(س) در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از رسا، همزمان با شهادت حضرت زینب(س) به عنوان پرچمدار حجاب، چهاردهم اردیبهشت ماه، راهپیمایی بزرگ حافظان حجاب، با حضور دانش آموزان تحت پوشش طرح حجاب مدارس ریحانة النبی(س) در قم برگزار شد.

۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۳
مدیریت

معاون سیاسی استاندار تهران گفت:حجاب برای عده‌ای دستاویز شده است تاخودی نشان دهند. در این شرایط باید تدابیر لازم را به منظور باحجاب کردن بدحجابان انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید شهاب الدین چاوشی در نشست کارگروه زنان و خانواده گفت:‌  

۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۷
مدیریت

در این چند سال اخیر، چادر با فرهنگ‌های جدیدی همراه شده که برخی از آنها اساسا فرقی با بدحجابی ندارد. حتما شما هم دیده‌اید دخترانی که چادر را بخشی از تیپ خود می‌دانند و گویا با استفاده از چادر می‌خواهند چهره خود را قاب بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از جهان نیوز، رضا صیادی، سردبیر نشریه «همشهری آیه» در سرمقاله آخرین شماره این مجله نوشت:
«لایک! شما یک خانم چادری جذاب هستید» پسر بچه نوجوان این جمله را زیر عکس فلان خانم چادری در فلان شبکه اجتماعی نوشته و پاسخ گرفته بود:

۰ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۸
مدیریت
سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

حجاب عامل بالا بردن ارزش زن مسلمان است

یک کارشناس مذهبی گفت: اسلام حجاب را ارزش زن مسلمان می‌داند و بالا بودن ارزش بانو به این است که در معرض دید و آسیب‌های خارجی نباشد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب، حجت الاسلام و المسلمین محمود صفاری کارشناس مذهبی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران در رابطه با حجاب و ابعاد روانی آن اظهار کرد: قرآن کریم موضوع حجاب و پوشش زنان را در آیات متعددی مورد تاکید و تشویق قرار داده است  

۰ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۴
مدیریت

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، زنان ایرانی با حجاب اسلامی هر موقعیتی را تبدیل به فرصت می کنند روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به حضور بانوان با حجاب اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی جهان پرداخت و از توافق مسئولان ورزشی و سیاسی برای حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی با تکیه بر موازین اسلامی خبر داد.

۰ نظر ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۹
مدیریت
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

حجاب انگلیسی هم از راه رسید

  به گزارش پایگاه خبری حجاب داستان این فیلم مربوط به ۲ زن مسلمان به نام‌های سکینه عبدالنور و منیره رشیدا ساکن شهر لندن است که تلاش دارند تا با سبک آوازخوانی و موسیقی هیپ هاپ که به آن علاقه دارند؛ علایق مذهبی و فکری خود را ترویج کنند.

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۵
مدیریت