ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا شاه مردی کارگردان نمایش "سورمه" در خصوص این نمایش گفت: نمایش ما مربوط به بخشی از تاریخ دوره‌های پهلوی و زمانی است که رضا خانه به اجبار حجاب را از روی سر زنان بر می‌داشت.

وی ادامه داد: اکنون چند شب است که اجرای ما به اتمام رسیده اما متأسفانه با توجه به این که موضوع نمایش حجاب بود هیچ گونه حمایتی از ما نشد.

شاه مردی تصریح کرد: متأسفانه در زمان اجرا وضعیت مناسبی از نظر امکانات نداشتیم اما استقبال بسیار خوبی از کار شد و خواهان تمدید مدت زمان اجرا بودیم ولی کسی از ما حمایت نکرد.

وی گفت: موضوع حجاب امری بسیار مهم است و باید طور در این خصوص تبلیغات شود که روی مردم تأثیر بگذارد و خوشبختانه بازخوردهای نمایش "سورمه" نشان داد که این کار بر روی مردم تأثیر زیادی گذاشته است.

شاه مردی بیان کرد: به نظر من صرف هزینه برای بنرهایی که با موضوع حجاب تأثیر چندانی ندارند و حمایت باید از نمایش‌ها و فیلم‌هایی که با موضوع حجاب صورت بگیرد که تأثیر به سزایی بر روی مردم دارد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: چنان چه مسئولان نمایش ما را مورد حمایت قرار دهند آن را در تهران و دیگر نقاط کشور نیز اجرا خواهیم کرد.
۹۳/۱۱/۲۶
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">