ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

سخنگوی ستاد عفاف و حجاب یزد گفت: سرود"دختران ایران زمین"با  موضوع ترویج فرهنگ حجاب برتر( چادر) در همایش های استانی و  پارک کوهستان یزد با همت گروه سرود حنانه  اجرا شد.

ناهید یاوری با اعلام خبر فوق افزود: رویکرد ستاد عفاف و حجاب استان ، ترویج حجاب با استفاده از ابزار  فرهنگی و هنری است که در این راستا همکاری متولیان فرهنگی و صدا وسیما و رسانه ها  می تواند تاثیر آن را بیشترنماید.
 یاوری در ادامه با گلایه از  صدا و سیما  اظهار داشت :متاسفانه علی رغم انتظاری که می رفت صدا و سیما در مباحث حجاب وانتخاب چادر به عنوان حجاب برتر از ظرفیت های خود استفاده نکرده و همین امر باعث کم رنگ شدن موضوع در جامعه شده است و تا صدا و سیما  بطور جدی وارد صحنه نشود ،قرارنیست فرهنگ حجاب برتر در جامعه آنگونه که انتظار می رود نهادینه شود .
سخنگوی ستاد عفاف و حجاب استان یزد با تاکید بر این نکته که تنها کار فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف جواب نمی دهد،افزود:همراستا با انجام امور فرهنگی ،  باید دستگاه های متولی علت کم کاری ها را ریشه یابی و در صدد رفع  موانع توسعه امور فرهنگی در این زمینه باشند .
یاوری ، ضمن مفید خواندن عملکرد ستاد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان یزد ، ابراز امیدواری کرد که در آینده تاثیر کارهای فرهنگی ملموس تر در جامعه دیده شود .
وی در پایان آمادگی این ستاد برای بررسی طرح ها و ایده های فرهیختگان و دلسوزان فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب را اعلام نمود .

۹۲/۰۶/۲۳
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">