ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ

حجاب برای ما محدودیت نیست

نایب قهرمان مسابقات تیراندازی جهان گفت: حجاب برای ما در هیچ صورتی محدودیت نیست و نمیتواند مانع موفقیت هایمان شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، در حالی در گرانادا اسپانیا برگزار شد که در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان، تیم کشورمان با حضور ۳ شرکت کننده از ایران اسلامی توانست در میان ۳۱ کشور جهان، رده نهم را به خود اختصاص دهد که در رده بندی نهایی در میان ۱۳۰ ورزشکار،الهه احمدی با امتیاز ۴۱۳.۶ در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت و به همراه دو نماینده دیگر از کشورمان نتوانست به فینال راه پیدا کند.

این درحالی است که نفر اول گروه وی، آیونیکا پائول از هندوستان و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی با امتیاز ۴۲۰ به فینال راه پیدا کرد.


الهه احمدی درباره سطح مسابقات جهانی اسپانیا گفت : هر چهار سال یکبار این مسابقات برگزار می شود که کسب سهمیه المپیک ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد و سطح رقابت ها را می توانیم از کشور هایی که در آن شرکت کردند ، مشاهده کنیم که چقدر بالا بوده است.

وی در ادامه افزود :در این رقابت ها متاسفانه نتوانستم راهی فینال شوم و نه تنها من، بلکه خیلی از تیراندازان جهانی بودند که نتوانستند راهی فینال شوند زیرا ۱۳۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند که حدود ۶۰ ورزشکار ، جزء بهترین های جهان و مدال آور هستند که نمی توانند جز هشت نفری باشند که به فینال می روند و جزء پنج نفر اول که سهمیه المپیک می گیرند که در واقع این هشت نفر بهترین عملکرد داشتند و راهی فینال شدند و با هم رقابت کردند

همه ی ورزشکاران حرفه ای این حرف من را تایید می کنند

نایب قهرمان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ سیدنی با بیان اینکه در این مسابقات از نظر روحی و روانی نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم ،تصریح کرد : یکی از دلایل مهمش این است که واقعا من نسبت به بقیه رقیبانم که به فینال رفتند از نظر شرکت در مسابقات ، شاید یک دهم آنها هم مسابقه ندادم و مطمئن هستم که همه ی ورزشکاران حرفه ای این حرف من تایید می کنند که شرکت در مسابقات به ورزشکار کمک می کند تا بتواند خودش را در مسابقات آتی آماده کند و یکی از دلایل عدم موفقیت من برای رسیدن به فینال این مورد بود که البته دلایل دیگری از نظر بحث فنی و تکنیکی وجود داشت.


الهه احمدی در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان - گرانادا اسپانیا

احمدی با بیان اینکه در این مسابقات ما فقط حدود یک ماه پیش تمرین با فشنگ داشتیم ، تشریح کرد :من می دانم که رئیس فدراسیون و دست اندرکاران چقدر تلاش می کنند برای اینکه ما بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم اما من روی صحبتم با همه مسئولین است ، برای رشته پرخرج و پر مدالی مثل تیراندازی ، انتظار می رود که بیشتر از اینها به این رشته سرمایه گذاری شود . به هر حال برای اینکه هر کاری به نتیجه برسد نیاز به سرمایه گذاری بزرگ دارد و حتما سرمایه گذاری بزرگ به پول نیست که در کل خیلی مهم است اگر ما بتوانیم مشکلات تمریناتمان را حل کنیم و اعزام شویم چون واقعا ما چیزی از کشور های دیگر کم نداریم و تاکید می کنم که ورزشکاران ما هیچی از دیگر کشور ها کم ندارند .

ما نیاز به یک پشتیبان مالی داریم

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰،گوانگ‌ژو افزود:خود من کسی بودم که از نظر روحی و روانی نتوانستم در این مسابقه خوب ظاهر شوم.

وی با بیان اینکه ورزش تیراندازی یک ورزش پر مدالی است افزود: اگر مسئولین می خواهند که کشور ما در بازی های جهانی و آسیایی والمپیک جایگاهی داشته باشد باید به رشته های پرمدال اهمیت بدهند که تیراندازی یکی از آن رشته ها است و اگر بخش خصوصی هم از ما حمایت کند خیلی خوب است زیرا ما نیاز به یک پشتیبان مالی داریم اما متاسفانه این مسئله وجود ندارد و جالب است که بدانید خانم آیونیکا پائول که به عنوان نفر اول از گروه با امتیاز ۴۲۰ به فینال راه پیدا کرده بود یکی از اسپانسر های داخلی هندوستان پشتیبان مالی اش بوده است.

برای ما حجاب در هیچ صورتی محدودیت نیست

نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۱ استرالیا بیان کرد : برای ما حجاب در هیچ صورتی محدودیت نیست زیرا ما مسلمان هستیم و اطاعت امر خدا می کنیم و در مورد این رشته مثل بعضی از رشته ها که باید اجازه بگیرند و پوششان تایید بشود ، مسئله ساز نبوده است و از نظر حجاب هیچ مشکلی نداشتیم و ما فقط نیستیم و خیلی از تیراندازان هستند که با حجاب در مسابقات شرکت می کنند.

وی در ادامه افزود : من یک زن مسلمان ایرانی هستم و هر چیزی که خدا به من بگوید اطاعت می کنم و رعایت حجاب فرمان خداست که در واقع می خواهد من مثل یک مروارید داخل یک صدف حفظ شوم و خدا را شکر می کنم که به این قضیه ایمان دارم و به عنوان یک مسلمان تیراندازی می کنم و به صورتی دارم دینم را تبلیغ می کنم و بابت این قضیه خیلی خوشجالم و افتخار می کنم.

خدا را شکر که عمل جراحی رهبرم به خیر گذشت

الهه احمدی درباره عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب گفت :خدا را شکر که این عمل جراحی به خیر گذشت و ایشان سلامت هستند ، ما هر کاری که می کنیم چه من که یک فرد عادی در کشورم هستم و چه رهبرم که یک مرد شناخته شده ی بزرگی در ایران و جهان هستند همه برای سربلندی کشورمان است که قدم بر میداریم که البته قدم من خیلی کوچک است و شاید اصلا کاری نکرده باشم اما امیدوارم خدا به ایشان سلامتی بدهد و هرچه زودتر حالشان خوب شود .

مردم و مخصوصا رهبر معظم انقلاب برای همه ما دعا کنند که موفق شویم

وی افزود : روز جمعه مسابقه رشته پنجاه متر سه وضعیت بانوان است که هشت نفر به فینال می روند و چند نفراول سهمیه المپیک می گیرند که امیداوارم بتوانیم قدمی برای کشورمان برداریم و از مردم عزیزمان و مخصوصا از رهبر معظم انقلاب می خواهم که برای همه ما دعا کنند که موفق باشیم و ایشان را خوشحال کنیم

تیرانداز المپیکی ایران بیان کرد : یک مسابقات دیگری هم در فروردین ماه شروع می شود که سهمیه المپیک را دارد و ما تمام تلاشمان را می کنیم که انشاء الله بتوانیم در آن مسابقات سهمیه بگیریم .

توصیه الهه احمدی به جوانان علاقه مند به رشته تیراندازی

الهه احمدی در توصیه به جوانان علاقه مند به رشته تیراندازی گفت : در هر رشته ای باید استعداد یابی شود و اگر استعداد بود ، وارد این رشته بشوند و اگر کسی می خواهد ورزش قهرمانی کند باید از همان اول دید قهرمانی داشته باشد نه اینکه یک ورزشی را شروع کند تا ببیند در آینده چه اتفاقی می افتد چون بالاخره سرمایه و بودجه ای که گذاشته می شود باید در آینده نتیجه داشته باشد که امیدوارم جوانان ما ابتدا با فکر و اندیشه درست و در نهایت به موفقیت برسند که باعث سربلندی کشورمان است.

۹۳/۰۶/۲۷
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">