ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

به نقل از نصر تی وی ؛  یک میلیون زن غیر مسلمان در امریکا در حمایت از شیما العوضی، یک مهاجر عراقی که در ماه مارس به طور وحشیانه‌ در خانه اش به قتل رسید، حجاب می گذارند.

بسیاری از زنان غیرمسلمان در امریکا تصاویری از خود را که در آن‌ها روسری بر سر دارند، بر روی صفحه "یک میلیون حجاب برای شیما العوضی" که اخیرا در وب سایت فیس بوک ایجاد شده، بارگذاری کرده اند.

این صفحه اینترنتی دوم آوریل ۲۰۱۲ (۱۴ فروردین ۱۳۹۱) دارای ۱۰ هزار عضو بوده است.

جین یونس، مدیر دفتر کلیسای یک شاخه مسیحی در شهر نشنال سیتی ایالت کالیفرنیا، روز یک شنبه در مقاله‌ای که روزنامه واشنگتن پست آن را منتشر کرد، نوشت، وی در حمایت از خانواده و دوستان شیما العوضی پوشش اسلامی بر سر خواهد گذاشت.

یونس گفت: "من انتظار واکنش را دارم اما مسأله همین است. باید در این مورد بحث کرد."

این مدیر ۵۹ ساله دفتر کلیسا یکی از خیل زنان غیرمسلمانی است که با شیما العوضی ۳۲ ساله اعلام همبستگی کرده‌اند.

العوضی، مادر ۵ فرزند، ۲۱ مارس در خانه خود واقع در شهر ال کاجون، کالیفرنیا، بیهوش پیدا شد. وی بر اثر شدت جراحات وارده در حالی که در خون خود غلتیده بود، جان خود را از دست داد. کنار این زن یادداشتی یافت شد که روی آن نوشته شده بود "تروریست؛ به خانه‌ات برگرد".

همچنین تظاهرات‌هایی در روزهای اخیر موسوم به "حجاب و ژاکت کلاه دار" در چندین دانشگاه در سرتاسر امریکا برپا شد.

عبارت "ژاکت کلاه دار" به قتل ترایوون مارتین، یک نوجوان سیاهپوست امریکایی اشاره دارد که ۲۶ فوریه توسط یک نگهبان محلی در فلوریدا امریکا به ضرب گلوله به قتل رسید.

یونس در این باره گفت: "هر دوی آن‌ها به علت ظاهر خود به قتل رسیدند و این غلط است."
۹۳/۰۸/۰۶
مدیریت

نظرات  (۱)

بنام خدا

وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...

السلام و علیک یا حسین شهید(ع)

سلام

تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم

من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود

لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم

سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید

به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم

بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">