ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد


معاون اجتماعی وزارت کشور در مورد مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: حجاب به‌عنوان نماد و ثمره عفاف در جامعه محسوب می‌شود و برای ترویج حجاب باید عفاف و حیاء مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مهندس علیرضا افشار افزود: خوشبختانه در مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج عفاف در بین همه اقشار جامعه و مختصر نبودن این موضوع به بانوان، توجه خوبی شده است. 

عضو شورای مهندسی فرهنگی ادامه داد: ساماندهی عرصه رسانه‌های عمومی، پالایش فضای مجازی و مدیریت بازار عرضه پوشاک از بارزترین نقاط قوت مصوبه عفاف و حجاب است. 

افشار گفت: در مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تأکید بر لزوم برخورد قضایی و انتظامی با مظاهر فساد اخلاقی در جامعه مانند باندهای سازمان‌یافته فحشا، اصل بر کار فرهنگی و ترویج گفتمان حیا و عفاف در جامعه است. 

وی افزود: متأسفانه بعضی از دستگاه‌ها در این زمینه اهتمام لازم را نداشته‌اند و به همین علت ما درعرصه اجرایی این مصوبه به مشکل برخورده‌ایم. 

معاون اجتماعی وزارت کشور در پایان اظهار کرد: طراحی یک سامانه مدیریت یکپارچه و مستمر برای ‌ اجرای این مصوبه امروز مهم‌ترین کار در این زمینه است.
۹۲/۰۶/۰۹
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">