ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

کتاب عفاف و حجاب منتشر شد

کتاب «عفاف و حجاب» نوشته حجت‌الاسلام سید محسن محمودی با توجه به تاکید آیات و روایات بر رعایت عفاف و حجاب منتشر شد. 


این کتاب که به تازگی توسط انتشارات علمی فرهنگی صاحب الزمان (عج) منتشر شده است در راستای اهداف فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب است، اقدام به تولید و چاپ کتاب «عفاف و حجاب» با موضوع رعایت عفاف و حجاب که یکی از معضلات فرهنگی جامعه امروزی کم‌رنگ شدن عفاف و حجاب می‌باشد، است. 

این کتاب اشاره به گزیده‌ای از آیات و روایات، حکایات، فتاوا و اشعار و بیان شاخص‌های حجاب برتر و همچنین مختصات حجاب یک زن مسلمان در آیات و نیز کلام و رهنمودهای ائمه اطهار علیهم‌السلام دارد، که امید است بتواند گامی در جهت رعایت حجاب بانوان کشور اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی غرب باشد. 

چاپ اول کتاب «عفاف و حجاب» با شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال در قطع رقعی و در ۲۲۳ صفحه شامل مسابقه در انتهای کتاب منتشر شده است. 

سید محسن محمودی در بخشی از مقدمه این کتاب ضمن اهداء ثواب کتاب مذکور به روح مطهر الگوی عفاف و حجاب، حضرت زهرا علیها‌اسلام و مدافع عفت و مظهر غیرت حضرت زینب علیها‌السلام می‌نویسد: حجاب همواره مورد هجوم شیاطین و مستکبران قرار داشته و نظام سلطه آن را مانع استیلای خود بر جوامع دیده و بنابراین شدیدترین دشمنی‌ها علیه حجاب صورت گرفته و می‌گیرد.

۹۳/۱۰/۰۷
الهام فروزان

نظرات  (۱)

سلام ممنون از مطلبی که کذاشتید
اگه مایلید میتونید به ما هم سر بزنید
www.ba133.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">