ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

مدیر مرکز امور بانوان شهرداری تهران گفت: رویکرد جشنواره تسنیم در سومین سال برپایی آن در پاسخ به نیازهای اجتماعی بخصوص در حوزه مد و فرهنگ عفاف و حجاب است که به عنوان مهمترین دستاورد این جشنواره تلقی می شود.

نرگس معدنی پور، مدیر مرکز امور بانوان شهرداری تهران در گفتگو با شبستان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تسنیم اظهار کرد: هرساله جشنواره تسنیم با محوریت یک موضوع در دستور کار قرار می گیرد که امسال روی ترویج زندگی ایرانی اسلامی و پوشش کار شده است.


وی افزود: این جشنواره با مشارکت طراحان فعال در خانه های تسنیم محلات در دو بخش حرفه ای و سنتی برگزار می شود و کیفیت اجناس عرضه شده یکی از نقاط قوت جشنواره سوم تسنیم است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره جلب مشارکت اجتماعی بانوان بود که با محوریت خانه های تسنیم در سطح محلات فعالیت دارند به نحوی که این جشنواره به نوعی دستاورد پروژه ها و برنامه های خانه های تسنیم را به عرصه نمایش می گذارد.

به گفته معدنی پور، نیازهای اجتماعی زنان بخصوص در حوزه مد و فرهنگ عفاف و حجاب مهمترین دستاورد سومین جشنواره تسنیم است که توانستیم با مشارکت خود مردم در این عرصه فعالیت هایی متناسب با نیاز مردم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تعداد غرفه های این جشنواره از ۱۰۰ غرفه در سال گذشته به ۱۵۵ غرفه افزایش یافته است، گفت: این جشنواره از نهم تا ۱۵ دی ماه در محل نمایشگاه بوستان گفتگو برگزار می شود که به دلیل استقبال مردم و مسئولان تا ۱۷ تمدید شده است.

۹۳/۱۰/۱۹
الهام فروزان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">