ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به الزام شهرداری طی دو ماه برای ارائه لایحه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تصریح کرد: شهرداری امکانات مالی خوبی در اختیار دارد و باید آن را به خروجی فرهنگی نیز مبدل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به الزام شهرداری به ارائه لایحه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

۳ نظر ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۹
الهام فروزان
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۴ ق.ظ

عید سعید غدیر خم مبارک باد

مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ.

أَللّهُمَّ والِ مَنْ والاهُ، وَ عادِ مَنْ عاداهُ ... 

.

۱ نظر ۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۴:۰۴
الهام فروزان
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

پهلوان باحجاب یا قهرمان بی حجاب؟

ورزش بانوان کشور مدت هاست تبدیل به حیاط خلوت مدیران واخورده و ناکام سیاسی شده است که عرصه مدیریت ورزش بانوان را جولانگاهی برای عرض ارادت های قومی و خویشاوندی و جناحی قرار داده اند.

آنقدر فوتبال حاشیه دارد که در بین هیاهویش الباقی ورزش های قهرمانی به چشم نیایند و به طریق اولی ورزش بانوان که اصلا دیده نمی شود.

۱ نظر ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۴
الهام فروزان
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

آرمیتا محجبه در حرم حضرت معصومه

خانواده شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، در فضایی معنوی و آکنده از معنویت، مضجع متبرک حرم کریمه اهل‌بیت (س) را زیارت کردند و با اشک چشم، غبار از ضریح مطهر فاطمه معصومه(س) زدودند.

۱ نظر ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۴
الهام فروزان
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

صدفی که مروارید وجود را حفظ می‌کند

طرح‌های «خوش حجابی» و «حجاب ریحانه ‌النبی» از جمله طرح‌هایی است که ویژه دختران در مدارس و محیط‌های اجتماعی برگزار می‌شود، البته دختران باید بر اساس اراده خود حجاب را انتخاب کرده تا بتوانند ارزش وجودی خود را حفظ کنند.
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱

ایمن‌السادات موسوی‌نژاد: قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در ۱۳ دی ماه سال ۸۴ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

۰ نظر ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۴
الهام فروزان

قهرمان رقابت‌های اخیر جهانی ووشو گفت: بانوان خارجی از کشورهای افغانستان، مصر، ترکیه و .... با الگوبرداری از ورزشکاران ملی پوش ایران با حجاب اسلامی ظاهر شدند.

۰ نظر ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۵
الهام فروزان

به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید رضا اکرمی با بیان این مطلب اظهار کرد: نخستین کسی که بی‌حجابی را در جامعه به وجود آورد ابلیس است.

وی ادامه داد: براساس قرآن پوشش، مصونیت و منزلت را برای انسان به همراه می‌آورد و در همین راستا همه ما بایستی به دنبال ترویج حجاب و عفاف در جامعه باشیم.

۰ نظر ۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۴
الهام فروزان

سیدرضا اکرمی نماینده سابق مجلس با اشاره به وضعیت حجاب در کشور گفت: من در مجلس هشتم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بودم و شروع به نظارت در مورد نحوه اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد حجاب کردیم که با صراحت عرض کنم، بنده هیچ اراده جدی در دستگاه‌ها برای عملیاتی کردن این قانون ندیدم.

۰ نظر ۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۴
الهام فروزان

منبع: +

۰ نظر ۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۰
مدیریت
جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

ازش خوشم میاد!

منبع: +

۰ نظر ۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۸
مدیریت