ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

روابط انسانی در دنیای مجازی باید مبتنی بر عفاف و حجاب باشد

معاون پژوهشی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) گفت: روابط انسانی با نامحرمان در دنیای مجازی و حقیقی باید مبتنی بر عفاف و حجاب باشد و این دو دنیا هیچ تفاوتی به این لحاظ با یکدیگر ندارند.

فائزه عظیم‌زاده اردبیلی، معاون پژوهشی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)، با اشاره به ترویج عفاف و حجاب در دنیای امروزی اظهار کرد:
۱ نظر ۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۰
مدیریت
شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

خانم ها در فضای مجازی آسیب پذیرترند

خانم ها در فضای مجازی آسیب پذیرترندکم نیستند بانوانی که در فضای مجازی مردانه کار میکنند و با کلیک ها و مطالب ارزشمند خود به ایفای رسالت خویش در جبهه جنگ نرم می پردازند. افتخارنیا یکی از همان جنس افراد است.
افتخار نیا: با توجه به اینکه تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و فناوری های نوین به وجود می آیند، فضای مجازی به عنوان یک رسانه فعال نقش مهمی را در ارایه این فناوری ها به سراسر دنیا ایفا می کند. 
۱ نظر ۲۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۷
مدیریت

بیش از ۵ هزار طلبه خواهر در فضای مجازی فعالیت می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور درباره ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران گفت: بیش از ۵۰ هزار خواهر فعال در فضای مجازی داریم که از اسلام، حجاب و عفاف، پاکی و تعالیم نورانی اسلام در فضای مجازی دفاع می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیش از ظهر امروز در کانون امام خمینی(ره) برازجان گفت
۰ نظر ۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۵
مدیریت

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب برای مقابله هرچه بیشتر با ناهنجاری های اجتماعی

عملکرد حوزه اجتماعی وفرهنگی وزارت کشور گفت : تهیه گزارش جامع آسیب ها و مسایل اجتماعی کشور، تهیه گزارشی از وضعیت اجتماعی کشور، پایش سرمایه های ملی ، تدوین لایحه برنامه ششم توسعه و تشکیل کارگروه عفاف و حجاب برای مقابله هرچه بیشتر با ناهنجاری های اجتماعی بخشی از اقدامات حوزه اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور است که در سال جاری شاهد آن بودیم.
۰ نظر ۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۵
مدیریت

ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای ارتقای فرهنگ حجاب به‌کار گرفته شود

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ارومیه گفت: برای نابودی توطئه‌های دشمنان ارتقای وضعیت عفاف و حجاب ضروری است بنابراین لازم است سازمان‌های مردم نهاد برای ارتقای فرهنگ حجاب بکار گرفته شوند.
به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از فارس، علی ملازاده در نشست ائمه جماعات با هیئت بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف که پنج‌شنبه‌شب در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد:
۱ نظر ۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۴
مدیریت

برای تبلیغ فرهنگ حجاب باید از شیوه های جذاب و نو استفاده کرد

جانشین قائم مقام وزیرکشور گفت: برای تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید از شیوه های جذاب و نو استفاده کرد.
به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از ایرنا، علی ملازاده شامگاه روز پنجشنبه در نشست ائمه جماعات با هیئت بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف وزرات کشور که در استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت افزود:
۳ نظر ۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۳
مدیریت

نوع پوشش‎های ظاهر در سینما هم با الگوگیری از حجاب حضرت زهرا(س) باشد

یک کارگردان سینما گفت: حضرت زهرا(س) الگویی است که در بسیاری از موراد می‌تواند برای زن مسلمان چراغ راه باشد، برای همین باید فیلم‌های ما الگوی ظاهری خود را هم متناسب با ائمه ترسیم کند.
۱ نظر ۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۲
مدیریت
يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

فضای مجازی و حیازدایی

فضای مجازی و حیازدایی

یکی از اصلی‌ترین آسیب‌های فضای مجازی و اینترنت در دنیای امروز ما، و شکستن مرز باورها و ارزش‌هایی همچون حجاب و حیا در میان بانوان و دختران جوان ماست..
به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از برهان، امروزه می‌توان مدعی شد فضای مجازی و اینترنت در سطحی گسترده با فضای رئال رقابت دارد؛ با این تفاوت که این دنیای مبهم، اما جذاب، روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود، اما دنیای پیرامون ما برای رشد و گسترش، لااقل زمان بیشتری نیاز دارد. 
۱ نظر ۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۱
مدیریت
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

جشن حافظان حجاب ارومیه + تصاویر

مسئول طرح ملی مدارس مرکز حجاب ریحانه النبی(س): جشن حافظان حجاب با شکوه هرچه تمام تر و باحضور حداکثری والدین و دانش آموزان برای چهارمین سال متوالی در ارومیه برگزار شد.
۰ نظر ۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۰
مدیریت

طرح مردمی عفاف و حجاب «گل یاس» به طور گسترده برگزار می‌شود

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: اولین کارگاه آموزشی و مشورتی مربیان عفاف و حجاب را با عنوان طرح مردمی عفاف و حجاب «گل یاس» برگزار گردیده و این طرح در سال جدید به طور گسترده برای مقاطع سنی مختلف اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری حجاب، زهرا عباسی در گفت و گو با فارس گفت:
۰ نظر ۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۹
مدیریت