ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

گزارش فعالیت‌های ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین گزارش فعالیت‌های ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد را از لینک زیر دانلود کنید.


  •  gozaresh_setade_efaf_o_hejab-mehr-93.pdf
  •  2.65 مگابایت
۰ نظر ۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۰
الهام فروزان
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

زنانی که از آنها کمتر شنیده ایم/قسمت اول

مادرعمرو بن جناده بعد از شهادت فرزندش که دشمن سر را به طرف خیمه پرتاب می کند سر را برداشته می بوسد و به سوی دشمن پرتاب می کند و یک نفر را به همین وسیله می کشد.


زنان سهم بزرگی در نهضت عاشورا و زنده نگه داشتن این واقعه عظیم تاریخی داشتند و بی تردید آنان توانستند با ایجاد روحیه ایثار و از خودگذشتگی و تشویق همسران و فرزندان خود و پرستاری از مجروحین، بیماران و کودکان در رساندن پیام شهدا و هدف امام حسین (علیه السلام) نقش آفرینی کنند. در این جا به زنانی که نقش اثرگذاری در حمایت از قیام داشتند؛ می پردازیم.

۰ نظر ۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۸
الهام فروزان

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف از اولویت‌های شهر مقدس قم است، گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر در زمینه حجاب کارهای اثربخش انجام دهد.

به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله جواد مروی در نشست مشترک هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار کرد:

۰ نظر ۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۶
الهام فروزان
شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

به جهانیان ثابت کردیم حجاب محدودیت نیست

قهرمان مسابقات جهانی ووشو گفت: خدا را شاکرم که پس از تحمل سختی‌ها و حضور مداوم در اردوهای تیم ملی با کسب مدال طلا توانستیم به جهانیان ثابت کنیم، حجاب محدودیت نیست.

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: این چهارمین مدال پیاپی مسابقات آسیایی و جهانی است که توانسته‌ام کسب کنم و خوشحالم که تلاش‌های شبانه‌روزی ما نتیجه‌ای طلایی داشت.

۱ نظر ۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۴
الهام فروزان

یک عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: نباید طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محدود به عفاف‌، حجاب و بسیج شود. برای تاثیرگذاری این طرح شمولیت آن توسعه یابد.

به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شیری در میزگرد بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: اگر اصول اسلام بد مطرح و تبیین شود بزرگترین خیانت علیه احکام اسلام انجام شده است.

۰ نظر ۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۱
الهام فروزان

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور اراک،شعار حجاب محدودیت بوده و از رشد و پیشرفت زنان جلوگیری می‌کند را ترفند دشمنان اسلام و جوامع غربی به‌ منظور ممانعت از ترویج فرهنگ ناب محمدی در جوامع بین‌المللی عنوان کرد.

۰ نظر ۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۸
الهام فروزان

حجاب نیوز ـ عضو شورای فرهنگی مسجد جمکران، انتقال مفاهیم دینی در دوره دبستان را راحت‌تر از دوره دبیرستان و دانشگاه خواند و گفت: اگر یک دهم برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در دوره دبیرستان و دانشگاه به دوره دبستان و سنین 8 تا 12 سالگی اختصاص یابد گرایش به ارزش‌های دینی به ویژه حجاب و عفاف در میان جوانان چند برابر خواهدشد.

۰ نظر ۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۰
الهام فروزان