ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

ابلاغ قانون عفاف و حجاب به ادارات

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور به ادارات آن را اقدام شایسته‌ای در جهت ترویج عفاف و حجاب در کشور و افزایش حضور اجتماعی زنان در جامعه دانست.
به گزارش پایگاه خبری حجاب، مینو اصلانی در گفت و گو با فارس، با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب به ادارات از سوی وزارت کشور آن را اقدام شایسته‌ای دانست و گفت: قرار است مفاد آن در اختیار سازمان بسیج جامعه زنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اقدام می‌تواند در جهت تقویت موضوع عفاف و حجاب در جامعه تأثیر مثبتی داشته باشد و حرکت بسیار مثبت و راه به جلویی است که کمک می‌کند زنان عفیف جامعه ما در آرامش خاطر فعالیت و حضور اجتماعی خود را انجام دهند.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: قرار بود همچنین وزارت بهداشت در دوره‌های آموزشی که برای مدیران بیمارستان‌ها برگزار می‌کند دو واحد عفاف و حجاب بگنجاند که البته هنوز گزارش‌های آن به ما نرسیده است و ما پیگیر اجرای این مورد نیز هستیم.
۹۴/۰۲/۱۴
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">