ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

معاون سیاسی استاندار تهران گفت:حجاب برای عده‌ای دستاویز شده است تاخودی نشان دهند. در این شرایط باید تدابیر لازم را به منظور باحجاب کردن بدحجابان انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید شهاب الدین چاوشی در نشست کارگروه زنان و خانواده گفت:‌  امروز گرفتار نگاه مردانه‌ای هستیم که علت همه مفاسد در جامعه را زنان می‌دانند. بدحجابی زنان در حال تبدیل شدن به یک معضل است و این وضعیت قابل دفاع نیست اما بدحجابی عاملی می‌شود که زنان تنها به عنوان عامل آن شناخته شوند اما معتقد نیستند که چشم چرانی گناه کبیره‌ای است. آیا این کار از مصادیق تقدم یافتن فروع بر اصول نیست؟

وی با اشاره به تجمع غیرقانونی هفته گذشته حجاب و عفاف در میدان فاطمی و مجلس شورای اسلامی،  که بدون مجوز قانونی بوده، گفت: هفته گذشته افرادی بدون توجه به موازین قانونی و با سوء استفاده از حضور زنان محجبه جلوی مجلس تجمع کردند و با توجه به اینکه به آنان اجازه تجمع در میدان فاطمی داده نشد. بنابراین به محل مجلس رفتند. اگر برای قانون در نظام ارزش قائل نشویم پس چه چیزی مقدس است؟ تفاوت ما با دیگر حکومت‌ها این است که قانون ما بر اساس شرع است. کسانی که از آن تمکین نمی‌کنند چگونه می‌توانند مدعی برخورداری از اندیشه‌ دینی باشند؟ آیا غیبت و تهمت گناه کبیره نیست؟

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: برخورد گزینشی و سلیقه‌ای با احکام شرعی یکی از خطرناک‌ترین آفت‌هایی است که وضعیت اخلاقی فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند.

چاوشی با اشاره به موارد مطروحه در قرآن کریم اظهار کرد: از آنجایی که فرمایشات قرآن کریم مطابق اغراض ما نیست کوتاه نمی‌آییم، این در حالی است که بسیاری از کارهایی که در جامعه انجام می‌شود از مصادیق گناه کبیره است.

معاون استاندار تهران با اشاره به میهمانی همسر رئیس جمهوری به میمنت مولود حضرت زهرا (س) گفت: متاسفانه برخی از سایت‌هایی که نام مذهب و دین را یدک می‌کشند اقدام به انتشار تهمتی درباره مجلس معرفی چهره حضرت فاطمه(س) کردند و نوشتند که در این جلسه به هر یک از شرکت کنندگان پنج سکه بهار آزادی داده شده است. کدامیک از مقامات مسئول این دروغ را پیگیری کردند؛ اما همین گروه معتقدند که بدحجابی بیداد می‌کند آن هم در شرایطی که بدحجابی مسئول کردار نادرست سیاستمداران است و برخی افراد با بدحجابی به آنان دهن کجی می‌کنند.

سید شهاب الدین چاوشی ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۴ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان شب و روز در حال تبلیغ در خانه‌ها هستند. آنها خیانت، شراب خواری و دیگر کارهای غیر اخلاقی را ترویج می‌کنند و آمار مشروب خواری در چند ماه اخیر افزایش پیدا کرده است.

۹۴/۰۲/۲۴
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">