ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

حجاب یک امرظاهری نیست

به گزارش حجاب‌نیوز، حجت ‌الاسلام والمسلمین منوچهر احمدی ‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در گفت ‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: عفاف و حجاب به پوشش ظاهر ختم نمی‌ شود، بلکه هر یک از اعضای بدن مانند گوش، دهان، چشم و... باید دارای عفاف باشند تا از شر جن و انس در امان بمانند.


وی با بیان اینکه حجاب و عفاف آرامش و امنیت را در جامعه به وجود می‌ آورد، افزود: اگر جامعه ‌ای فاقد حجاب باشد، هیچ چیزی ندارد و آرامش و امنیت جامعه فقط در سایه حجاب به وجود می ‌آید، رعایت عفاف و حجاب در جامعه امری ضروری است، حجاب عامل مهمی برای کاهش بسیاری از آسیب ‌های اجتماعی است.


زیبایی زن با حجاب و عفاف عجین شده است


حجت  الاسلام احمدی ‌پور با بیان اینکه در دین اسلام زیبایی زن و شایستگی ‌های او با عفاف و حجاب تعیین شده و هرگونه بی ‌توجهی به این امر ناشی از تفکر ناپاکان است، عنوان کرد: غرب به دلیل اینکه نتوانسته از طریق جنگ سخت بر انقلاب اسلامی پیروز گردد از طریق جنگ نرم وارد شده و می ‌خواهد فرهنگ برهنگی خود را غالب زنان ما کند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه ‌سرا با تأکید بر اینکه زنان باید با هوشیاری کامل در برابر حربه ‌های دشمنان ایستادگی کنند و حجاب و حیای خود را از دست ندهند، بیان کرد: استکبار جهانی به خوبی فهمیده است که حجاب سد راه آنها است و به همین علت ضربه زدن به کشورهای اسلامی را از طریق رواج بدحجابی و بی‌حجابی در این کشورها دنبال می ‌کند.

اسلام حجاب را مایه شخصیت زن مسلمان می‌ داند

وی با بیان اینکه اسلام حجاب را مایه شخصیت زن مسلمان می‌ داند، گفت: پاسداری از سنگر حجاب رسالت اصلی بانوان است، دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای تضعیف این مقوله در جامعه اسلامی کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه هجمه  ‌های دشمن در راستای بی‌ عفتی و بی‌ حجابی زنان و دختران مسلمان هر روز بیشتر از دیروز است، گفت: همه مسئولان موظفیم که با عزم ملی و مدیریت جهادی، یک فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

۹۳/۰۶/۲۶
مدیریت

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۲ رضوان حسنی
سلام 
با پوسته بسیار حرفه ای " وتر "برای بلاگ در خدمت شما هستیم .
امیدوارم مورد توجه قرار بگیره .
حتما سری به ما بزنید . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">