ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

فرمانده انتظامی ایلام: به یقین امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه حرکت حسینی بوده و این دو اصل ارتقاء دهنده شور حسینی به شعور حسینی است.

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایشان، فرماندهی انتظامی استان ایلام به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسمات برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: به یقین امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه حرکت حسینی بوده و این دو اصل ارتقاء دهنده شور حسینی به شعور حسینی است، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان هیئات به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر رسالت بزرگ خود را انجام و مراقب نفوذ جریان‌های انحرافی و افراد منحرف باشند.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی از انجام هرگونه عمل خرافی و حرکات غیرمتعارف که سبب سوء استفاده معاندان و افراد فرصت‌طلب و رسانه‌های گروهی خارجی را فراهم می‌آورد خودداری کنند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: از تردد و پارک خودروهای شخصی در مسیر حرکت دستجات عزاداری خودداری شود، هیئات و دسته‌جات عزاداری تعدادی از افراد شناخته شده را تحت عنوان انتظامات با بازوبند مشخص کنند.

دولتی تصریح کرد: به خانواده‌ها یادآوری شود که از به همراه آوردن زیورآلات و اشیای قیمتی خودداری کنند.

ساعت شروع و خاتمه مراسم توسط هیئات به کلانتری محل اطلاع داده تا امنیت مطلوب برقرار شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مسئولان مساجد، هیئات و تکایا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: مردم و عزاداران قبل از ترک منزل تمهیدات امنیتی را به عمل آورده و در صورتیکه از خودروی شخصی استفاده می‌شود آن را در مکان مناسب پارک کنند.

دولتی اظهار داشت: وضعیت حجاب در استان ایلام در مقایسه با دیگر مناطق کشور بسیار مطلوب است و این حاصل اعتقادات مذهبی، ولایتمداری، تدین و متعصب بودن ایلامیان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعامل مردم با پلیس و نیروی انتظامی بخش عمده‌ای از مشکلات موجود را برطرف کرده و قطعا نیروی انتظامی در برخورد با باندهای فساد که به صورت سازمان یافته در استان ایلام فعالیت می‌‌کنند اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و هرجایی که معضلی وجود داشته بدون تردید با آن برخورد شده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیز یک وظیفه همگانی بوده و ما هم به آن میزانی که قانون برای ما مشخص کرده برخورد می‌کنیم ادامه داد: افرادی که وضعیت آنان درحدی است که باید دستگیر شوند و تحویل مقامات قضایی شوند با آنان برخورد می‌شود.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: هرجایی که قانون برای جرمی مجازات تعیین کرده باشد نیروی انتظامی موظف است که برابر قانون عمل کند و با مجرمان برخورد کند.

دولتی تصریح کرد: این دستگاه انتظامی تمام توان خود را صرف برقراری امنیت پایدار در استان ایلام کرده و در این راستا تلاش ویژه‌ای را آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای تحقق امنیت پایدار در استان ایلام برنامه‌های مختلفی در استان تدوین و طراحی شده است که با همکاری مردم این طرح‌ها اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تعامل و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های انتظامی عامل موفقیت این نیرو در استان ایلام بوده که جا دارد از این تعامل مثبت و مشارکت مردم قدردانی شود.

۹۳/۰۸/۱۸
الهام فروزان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">