ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ق.ظ

همایش تاج بندگی با موضوع عفاف و حجاب

همایش عفاف و حجاب با عنوان تاج بندگی امروز با حضور جمع کثیری از بانوان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

به نقل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، سیده آذر موسوی، مسؤول امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در این همایش که در مجتمع فجر این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمع کثیری از اقشار مختلف بانوان سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف استان به شمار می‌رود.


موسوی اظهار داشت: همایش تاج بندگی به همت اعضای شورای امور بانوان ستاد احیا و با همکاری شرکت مخابرات، شرکت گاز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ حجاب و پوشش مناسب در جامعه و مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی برگزار شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: برگزاری این همایش می‌تواند گامی در راستای گسترش پوشش مناسب منطبق با دستورات اسلامی باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: ترویج زندگی ایرانی به سبک اسلامی جزء ضروریات جامعه به شمار می‌رود.

مسؤول امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: آماده همکاری بیش از پیش بانوان سطح استان برای احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر هستیم. موسوی بیان کرد: باید در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اشاعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تمام همت خود را به‌کار گیریم.

وی افزود: ترویج برنامه‌های فرهنگی در جامعه گام بلندی در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

مسؤول امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و ممالک غربی سعی دارند تا با کم‌رنگ کردن باورهای دینی مسلمانان، زندگی آن‌ها را به نابودی بکشانند.

گفتنی است برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف و برپایی نمایشگاه و فروشگاه حجاب از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود.

۹۳/۰۸/۱۹
الهام فروزان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">