ستاد مردمی عفاف و حجاب

آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد
  • ستاد مردمی عفاف و حجاب

    آخرین اخبار فعالیت‌های گروه مردمی عفاف و حجاب استان یزد


مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با اشاره به بزرگداشت دهه کرامت از 16 تا 26 شهریورماه جاری، گفت: در این دهه از ویژه‌نامه الگوی لباس اسلامی - ایرانی به نام فاخر و طرح گل یاس رونمایی می‌شود.

آذر نظری با اعلام این خبر اظهارکرد: ازویژه‌نامه فاخر در سالن همایش استانداری تهران همچنین دستاوردهای اجرای آزمایشی طرح گل یاس(دوره‌های آموزشی با هدف اشاعه و نهادینه کردن عفاف و حجاب) رونمایی می شود. 

وی تصریح کرد: این طرح سال گذشته به صورت آزمایشی در شهر تهران اجرا شد. همچنین در این دهه از از دختران نخبه در شهرستان‌ها و دستگاه‌ها تجلیل می‌شود. 

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران بازدید از خانواده‌های دختران شهیده، دیدار با مادران و دختران شهدا و حضور در مراکز نگهداری دختران با همکاری سازمان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و گفت: برپایی اردوهای زیارتی به مقصد حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت رضا (ع)، برگزاری مجالس جشن با هدف فرهنگ‌سازی از زندگی معصومان از جمله امام رضا (ع) و دوره‌های گفتمان دینی و کارگاه‌های تخصصی با عنوان بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های این دهه است، ضمن آنکه در این کارگاه شخصیت حضرت معصومه(س) و سیره آن حضرت تببین می‌شود. 

نظری افزود: طی این دهه، دوره‌های آموزشی با عنوان اخلاق رضوی، مسابقه امام شناسی و جشنواره ریحانه شامل کارگاه آموزشی، شعر و سخنرانی و عصر شعر رضوی برگزار می‌شود. 

وی در پایان اظهار کرد: در طی دهه کرامت در۱۶ شهرستان استان تهران بیش از ۲۰۰ برنامه برگزار می‌شود و این برنامه‌ها زیر نظر ستاد دهه کرامت برپامی‌شود که محور آن آشنایی و فرهنگ‌سازی در زمینه زندگی معصومان به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

۹۲/۰۶/۱۴
مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">